Meminggir Tanpa Mampir Meski Tak Diusir?

Masih wujud diskriminasi di medan interaksi komunikasi?

Laman Face Book saya telah dipadamkan akaunnya tanpa pengetahuan saya dan gambar-gambar peribadi keluarga telah dibuang dengan meninggalkan hanya sekeping gambar dari jumlah sebanyak 32 keping dan mesej yang meninggalkan kesan di hati saya yang ditinggalkan hanyalah gambar lelaki sahaja.

Ini cerita benar atau sandiwara?

Sehingga saat ini muat turun gambar di laman peribadi saya tidak membenarkan dilakukan pilihan mengikut kehendak saya.

Cerita benar rupanya.

Mesin tidak berfungsi apabila penggunaan dan pengendaliannya tidak beretika  yang membuka seluasnya diamalkan sikap berbohong dan menipu itu sikap yang biasa.

Mesin atau minda yang diinovasikan?

Cahaya satellite kembali bernyala tepat jam 8 pagi waktu tempatan bertarikh 23-03-2010 pada hari Khamis setelah lebih empat bulan nyalaan tanda itu terpadam.

Lap top mu mungkin dipajak oleh pihak ke tiga.

Yang kelihatan zalim kejam jahat bagai setan – mungkinkah saya atau mereka?

Yang kelihatan baik smart bijak cerdik ialah saya, dia atau mereka walau pun  menjadi penipu atau pemerdaya?

Begini sahaja.

Perjanjian sewa beli apa yang mahu dimanipulasikan oleh perisian komputer yang hanya menyalin dan mencetak setiap penggunaan untuk dinyatakan sebagai hak bersama?

Kontrak tidak wujud tetapi pengambilan dari kegiatan membuat keuntungan telah berlaku apakah sememangnya dijangkakan perencanaan bagi dielakkan tuntutan ganti rugi bagi setiap tuntutan kontrak yang mungkir akibat ketidak-tunaian kontrak berlaku?

Apakah spesifikasi mungkir kontrak ini diketahui jenis dan sifatnya tatkala tidak diketahui secara umum jenis-jenis tuntutan ganti rugi?

Apakah tukaran kepada nilai saham wujud bagi mempiawaikan kerugian di pihak saya?

Kemudian ucapkan sahaja terima kasih kerana membantu memaparkan catatan asli saya untuk dibaca tanpa harga.

Begitu kah?

Tinggalkan Jawapan

