Madu Ratu?

Apakah benar bahawa genetik kemanusiaan perencanaannya sebahagiannya disengajakan didesignkan menerusi galakan seks bebas di kalangan generasi muslim menerusi interaksi hiburan?

Dari mana dapat soalan begitu?

Tatkala menonton televisyen terluah soalan itu.

Tahukah dikau tentang interaktif paparan rangkaian televisyen di internet yang kini sedang diselia-selenggarakan?

Taakulan dari al-quran kisah benar semakin ditoleransikan sehingga ia menjadi komedi untuk dihilaikan hukum-hukumnya.

Itu membuatkan dirimu berterusan di dalam kemarahan dan kini meninggi suara melebihi had yang dibenarkan oleh syarak?

Daku tidak suka lelaki yang penakut dan mudah bergentar hatinya hanya kerana melihat wanita. Jihad kecil dengan nafsu sendiri sukar didepani bagaimana upaya suara ini tidak meninggi!

Namun medan hiburan beranggapan mereka penebus maruah kemuflisan moral ini tatkala terzahir dari kejujuran wartawan yang bebas dari menjaga kepentingan kroni upaya mencabar anggapan ini kerana masyarakat dunia yang sebahagian besarnya diwakili oleh wanita upaya mengubah dasar-dasar hipokrasi yang mendiskriminasi kerana kebanyakan mereka pada umumnya menyakini teladan dari ummat Islam yang akan  mengubah dunia bukan dengan peperangan tetapi kebebasan pemikiran yang merdeka walau pun di penjara dan dibelenggu jasadnya.

Mempertahankan diri dan mengongsikan jalan menuju syurga telah dilakukan oleh para nabi dan rasul dan ia diwar-warkan sebagai peperangan manakala di pihak yang lebih penaklukannya menerusi peperangan diwar-warkan sebagai revolusi dan kini sila menjawab apakah pula war-war dari peradaban dan tamadun barat yakni Amerika dan sekutunya ke atas peperangan yang tidak diiktiraf oleh PBB tetapi diiktiraf oleh kebanyakan negara Teluk seperti yang berlaku di Iraq, Afghanistan, Palestien dan wilayah lainnya bagi menebus kehilangan maruah ini?

Mempercayai bahawa  sebahagian besar rahsia-rahsia protokol dan mereka yang memusuhi Islam akan terdedah dan dibongkar hasil dari doa-doa mereka yang selama ini didiskriminasi dan telah dimanipulasikan dengan sekehendaknya akibat dari pengagihan kekayaan yang tidak seimbangkah dikau yakini penyebabnya?

Lebih dari itu ia berlaku di saat persamaan warna kulit menjadi sandaran untuk dilihat erti kezaliman yang sadis yang telah dianugerahkan kepada dunia.

Dikau mencari permusuhan!

Demokrasi telah menjadi senjata akhir untuk mengubah kami namun kami yang tidak tamak dan tidak rakus sentiasa mengaplikasikan kejahilan muslimin dengan sebaik-baik sikap bagi diusir keparahan yang didepani oleh ketidak bolehan kebanyakan mereka untuk berkata tidak ke atas apa yang tidak wajar berlaku.

Kejahilan muslim di mana yang dikau maksudkan?

Hanya berdiam diri sesekali membawa padah.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s