Saya Pengguna Sony Ericsson K188 Dan C903

Pembaca dan pengguna laman-laman siber.


Memediakan minda untuk mengubah masyarakat pengadaptasian dari peralatan komunikasi wajar ditanggapi dengan prinsip-prinsip moral kerana etika itu mendekatkan kita kepada perluhuran akhlak dan pekerti.

Adakah kepantasan menyaingi sukatan masa dan cahaya menjadikan wujud kewajaran meminjamkan minda melalui laman-laman interaksi dan capaian maklumat di alam maya yang dilakukan secara tidak beramanah?


Saya  membawa contoh pada laman Geni.com yang dianggap tidak keterlaluan meminta disiasat atas tanggungan siapakah kesemua projek – projek dilakukan dan adakah benar wujud pemalsuan dan penyamaran yang dilakukan ke atas penggunanya yang tidak diketahui oleh mereka terhadap kesemua maklumat dan butir peribadi keluarga yang diberikan sepenuhnya dengan tepat dan benar kepada geni.com.


Siapakah komuniti geni.com adakah ia dibentuk mengikut lokasi mengikut benua mengikut negara dan atas dasarapakah ia dilakukan andai banyak persetujuan tidak pernah diminta terlebih dahulu kebenarannya dari para pengguna laman ini?


Adakah salah untuk dianggap ini sebagai asas kelansungan sebelum mereka (pihak yang berkenaan) memanipulasikan DNA dalam pemahaman mereka terhadap evolusi yang mula dilakukan menerusi transimilasi watak dan diri yang sepenuhnya dibenarkan dilakukan oleh pelaku di medan hiburan?


Apakah yang sedia dilakukan oleh masyarakat dari dunia muslim yang hanya melihat kejayaan bertaraf dunia hanya dengan berpuas hati dengan penggabungan dengan persatuan/kumpulan yang telah sedia wujud dan dibuktikan kejayaannya mengikut usia dan tempuh hayat penubuhannya?


Lalu pada setiap perbezaan itu bagaimana wujud persamaannya? Berapa lama masa dilansungkan bagi mengungkapkan tanda dan laras makna bagi masa hadapan?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s