tejathanaif@thanaif Tidak Mempunyai ID dengan nama ISLAM di laptopnya.

 

Laptop Toshiba yang lama selama inikah masih mengawal dan wewenangnya menguruskan pelayaran siber tejathanaif@thanaif yang diletakkan dengan nama Islam sebagai nama ID?

Selama ini bukan saya yang meletakkan nama ID Islam di profil laptop lama ini yang jelas banyak catatan lama di fail Microsoft Word saya dihilangkan dan diubah..

Di blog ini catatan saya diubah dipinda tarikhnya malah salah satu catatan mengenai aruah emak mertua telah ditukar menjadi emak sahaja tanpa dikekalkan perkataan aruah bagi merujuk bahawa emak mertua saya sudah meninggal dunia.

Saya pelik dan berasa hairan mengapa kekal wujud kesukaran untuk saya beroleh kejayaan menerusi penulisan? 

One thought on “tejathanaif@thanaif Tidak Mempunyai ID dengan nama ISLAM di laptopnya.

Tinggalkan Jawapan

