Semalam 6

Dari bualan itu anak melihat keadaannya yang agak letih dan lesu walau pun dia masih kekal di dalam keadaan stabil dan rasional.

Terlalu panjang kisah ini …

Bagi mengurangkan rasa bersalah kami ke hospital jiwa semula pada pagi keesokkan harinya.Dan seperti yang saya duga kami tidak bertemu dengannya setelah dia dibawa keluar oleh majikannya.

Dan lantaran urusan di rumah telah diselesaikan sementelahan suami dan anak-anak berada di pejabat dan sekolah, saya mengambil keputusan untuk menuggunya di balai berlepas.

Dan seperti diaturkan berbagai telatah dan aksi tersedia dan disediakan untuk menguji ketahanan mental dan emosi saya oleh pihak-pihak yang saya yakin menyusun dan merancang sesuatu untuk dijadikan bahan persendaan.

Saya bersama masyarakat muslim atau bersama dengan masyarakat bukan muslim di Qatar ini?

(saya mempunyai kerasionalan yang tinggi untuk kekal mempercayai bahawa saya dan keluarga diperalat dan dipermainkan oleh ‘budak-budak mentah’ di sini)

Itu sahaja yang terlintas di fikiran saya.

 

Tinggalkan Jawapan

