Kebodohan (Catatan Dari Sony C903 Yang Dipalsukan)

Apakah kepandiran ini mahu diiktiraf?

Tentang apa?

Tentang seni pencurian dan penyamaran untuk memanipulasikan hak-hak cipta yang tersimpan di microsoft word dokumen.

Di mana ia dilakukan?

Saya mengesannya dilakukan oleh keinginan untuk memeriahkan televisyen yang tercabar oleh kewujudan ITV dan ianya menjadi langkah pembukaan untuk membatalkan apa sahaja tuntutan yang boleh dilakukan  demi meraikan sejarah kebebasan dan ruang berasasi dunia barat.

Begitukah?

Ya ramai ‘ikon tua’ yang masih berbual di televisyen boleh mengesahkannya.

Antaranya?

Tuan Jay Leno.

Yang tidak difahami mesejnya oleh mereka yang tidak pernah ingin ke Amerika.

Bagaimanakah kaedah yang mereka lakukan?

Begini :

1-                  Mereka membenarkan catatan dibuka pada tajuk Travelodge 1

2-                  Kemudian mereka mempaparkan ‘not responding’ tatkala catatan Travelodge 1 mahu ditutup failnya di dalam draft.

3-                  Lalu mereka membentangkan skrin kosong berwarna kelam tanpa boleh ditutup atau dilupuskan pada catatan Travel Lodge 1.

4-                  Kemudian mereka akan memadamkan catatan baru saya yang sedang ditulis di Mini Compaq bertarikh 23 hb April, apabila saya cuba menyimpannya ke fail folder, penataan  yang mengelirukan bagi dilakukan tindakan  dimuslihatkan pada kotak paparan  ‘Do you want to save the changes you made to document 1’ . Ia memberikan tiga pilihan yang dipaparkan sebagai  ‘ SAVE – DON’T SAVE’ – CANCEL – apabila saya memilih untuk DON’T SAVE kerana menjangkakan ia merujuk nota Travelodge 1, micrososft bertindak memadamkan catatan baru  bertarikh 23 hb April 2012.

Anda fikir apakah kebodohan ini mahu mencabar terhadap masa hadapan yang masih belum wujud lagi?

Lalu mereka sedang merencanakan sejarah ‘alien’ tatkala menafikan sejarah lalu tatkala sejarah dan proses masih berlaku?

Betullah ini seni kebodohan yang amat-amat tolol.

Ada lagi.

Apakah dia?

Melalui kebodohan ini juga wujud pihak yang meraikan projek yang ditandakan dengan MEMANDAikan sesiapa sahaja untuk menjadikan ia berlambangkan ‘charity’ tatkala saya tidak terlibat dengan apa-apap aktiviti bernama ‘CHARITY’ .

 Adakah mereka menukarkan ia menjadi ‘CHARITY’ selepas diterjemahkan ke dalam bahasa inggeris atau semasa catatan mu masih di dalam bahasa kebangsaan tanah air mu?

Saya tidak pernah mahu catatan saya diterjemahkan ketika memilih untuk berblog. Saya namakan ini sebagai penipuan kerana persetujuan yang ditawarkan tidak memberikan saya pilihan untuk menyatakan SAYA TIDAK MAHU MENERIMA TAWARAN PENTERJEMAHAN ini ketika menerima untuk menggunakan khidmat berblog yang ditawarkan.

Kemudian? Saya mulai tertanya adakah mereka meletakkan catatan saya pada aktiviti perjudian atau pertaruhan atau permainan yang melibatkan wang tatkala saya seorang wanita muslim yang tidak boleh mengambil wang judi, tidak boleh mengambil wang pertaruhan, tidak boleh mengambil wang rasuah, tidak boleh mengambil wang jualan arak, tidak bolehmengambil wang dari sumber perzinaan seperti maksiat.

Apakah makna maksiat?

Catatan dan tulisan bagi nama pena tejathanaif @ thanaif tidak boleh digunakan untuk aktiviti yang menyumberkan dosa misalnya melucahkan nota-notanya, mengekspressikan emosi untuk tujuan birahi yang menyonsangkan dengan ilustrasi gambaran lukisan yang menyesatkan dan juga permainan yang tidak membawa faedah untuk dimanafaatkan.

Saya meminta mu bersabar. Setelah mereka mengirimkan muat naik video lucah dan video bersifat rohani yang bukan terdiri dari agama saya?

Itukah spam.

Aktiviti akses internet kami bersifat peribadi dan tidak terlibat dengan projek! Jalur siber kami bukan tempat lambakan spam yang ditandakan sebagai projek!


Tinggalkan Jawapan

