Ini Bukan Email Bagi Nama Pena ‘thanaif’.

Email bagi nama pena saya thanaif bukan lorrainelarose @ mailnesia . com

Saya tidak menggunakan email di atas.

Saya tidak pernah berasa kecewa jika blog saya tidak mempunyai pembaca tetapi untuk menerima pemalsuan seperti  meletakkan pemalsuan email bagi nama pena saya adalah sesuatu yang sukar diterima.

Akhlak di dalam islam memelihara sifat jujur yakni ikhlas, amanah dalam melakukan perkara-perkara kebaikan hatta menulis catatan ringkas atau nota untuk diri sendiri.

Membohong atau menipu antara sifat yang sukar bagi saya untuk bertoleransi mengenainya.

Saya adalah seorang wanita islam rakyat Malaysia yang berketurunan melayu yang telah berumah tangga dan mempunyai anak-anak seramai empat orang yang kini menetap di Qatar.

Harap Maklum.

Tinggalkan Jawapan

